Тема: «Веселе жабеня в техніці акварельного живопису».
Мета: навчальна: ознайомити
дітей з технікою акварельного живопису, різновидами та будовою тіла жабки, її характерними
ознаками; композицією (правильним розташуванням композиції на аркуші паперу).
розвивальна: розвивати у дітей композиційні навички,
асоціативно-образне мислення, спостережливість, творчу уяву, розвивати навички
та вміння працювати з матеріалами для живопису, розвивати точність рухів та
окомір.
виховна: виховувати охайність, акуратність, бажання творити
прекрасне; виховувати любов до рідного краю.
Наочність: Зразки готових робіт, фотографії із зображеннями
земноводних, зокрема жабки, правила ТБ.
Тип заняття: майстер-клас.
Обладнання:
·
акварельні
фарби
·
простий
олівець
·
гумка
·
пензлі
·
зубна
щітка
·
ємність
для води
·
аркуш
паперу формату А3
План
заняття:
І. Організаційна частина
ІІ. Ознайомлення з темою та метою заняття.
ІІІ. Практична частина заняття.
Послідовність виконання композиції:
1.
Підготуйте
акварельні фарби, простий олівець, гумку, малий та середній пензлики, широкий
пензлик, ємність для води, аркуш паперу формату А3.
2.
Почнемо
з ескізу простим олівцем. Аркуш ставимо горизонтально. На аркуші паперу простим
олівцем намалюйте середню лінію тулуба. Це буде наша вісь симетрії. Відповідно
права і ліва частини жабки будуть симетричними – права частина буде
віддзеркаленням лівої частини.
3.
Малюємо
жабу поетапно. Голова і тіло – два овали. Шия не виражена, голова з тілом наче
зливаються.
4.
Намалюйте
задні лапки. Вони сильно зігнуті в колінах і розведені в сторони.
5.
Відразу
під головою малюємо передні лапки. Жабка, коли сидить, повинна спиратися на всі
чотири лапи, щоб не впасти. Між пальцями передніх і задніх кінцівок перетинки.
6.
Малюємо
деталі голови. Великі, круглі, випучені очі, які виступають з голови. Рот у
жаби широкий, ніс затуплений, ніздрі зверху.
8.
Якщо
це казкова жабка, домалюйте метелик та капелюх.
9.
Намалюйте
водяні лілії та листя, на якому сидить жабка.
14. Малюємо оранжевий капелюшок, червоний метелик та стрічку
на капелюшку.
16. Коли робота повністю висохне, чорним фломастером обводимо
всі деталі малюнка.
17. Домалюйте комарика, муху за бажанням.
Робота готова.
IV. Підбиття підсумків.
V.
Список використаних джерел.
Немає коментарів:
Дописати коментар